Program (soft) de administrare imobile, lansat de Administram.ro
Incepand cu 1 Ianuarie 2012, dorim sa va anuntam sa disponibilitatea programului (softului) de administrare, Administram.ro, dezvoltat in-house de catre societatea noastra de administrare imobile, in baza celor mai bune practici administrative derulate in cadrul societatii noastre. In baza experientei pe care o avem atat in dezvoltarea de soft cat si in intelegerea problemelor proprietarilor din imobil, am dezvoltat pentru uzul la casierie si in operarea de zi cu zi, programul "Administram.ro" cu urmatoarele facilitati:
- permite generarea listelor de plata, in baza cheltuielilor (per persoana, indiviza, factura de apa, etc.) precum si distribuirea acesteia prin email, sincronizarea acesteia online pentru vizionare usoara de catre toti proprietarii, exportul listei de plata in format Microsoft Excel 2003, astfel incat sa fie compatibila si arhivabila la asociatia de proprietari, in lipsa programului ori vizionabila de catre proprietarii care nu detin o licenta a programului;
- permite eliberarea documentelor justificative, in speta, chitante si dispozitii de plata, cereri de scoatere de la intretinere si declarari de index de apa, semnate prin cod de bare "QR" care autentifica sursa provenientei documentului justificativ;
- permite existenta unei baza de date de informatii asupra proprietarilor, inclusiv generarea cartii tehnice pe baza informatiilor cuprinse in meniul "Apartamente" ori asocierea apartamentelor pe scari ori in grupuri (gen persoane scutite de plata liftului, pentru ca au apartamentul la parter) prin meniul "Grupuri";
- mentinerea pe baza documentelor justificative, eliberate anterior, a tuturor registrelor asociatiei, de casa, jurnal, de fonduri si generarea acestoar in format Microsoft Excel 2003 pentru vizionare si imprimare, precum si registre de index de persoane si de index apa pentru confruntarea acestora;
- permite sincronizarea online a bazei de date astfel incat sa fie transpusa si vizionata de catre orice proprietar cu drept de access in sistem;
- permite auto-calcularea de la o luna la alta a restantelor, penalitatilor, evitandu-se erorile umane de calcul ori neatentia din procesul administrativ;
- baza de date se salveaza automat in arhiva societatii noastre, astfel ca in caz de furt, ori plecare a administratorului, ori cadere a tehnicii de calcul, aceasta poate fi recuperata oricand si gratuit in ultima varianta disponibila din arhiva.
- sincronizarea si actualizarea bazei de date sunt gratuite, in termenii actuali, asociatia dvs. va putea beneficia de acest serviciu pe toata durata licentei ori a prezentilor termeni.
- permite operarea prin banca ori auto-operarea in cazul ING Bank, auto-procesarea extrasului de cont pentru incasari (cu rezerva verificarii manuale);
Taguri: program, administrare, imobile, calcul liste, generare registru de casa, registrul jurnal